Vartotojo Meniu

Prisijungimo forma

Dujų įrangos kainų palyginimą rasite čia.

BMW E39 2.2 problemos su Diego G3

Forume Jūs galite aptarti techninius klausimus su mūsų specialistais ir kitais forumo dalyviais.

Standartinė TomasM54B22 » 31 Sau 2012, 08:31

Sveiki,

Tai va, duju kompiuteris Diego G3, KME (RED?) reduktorius, OMVL melyni purkstukai. Reguliavo dujininkas, taciau nieko nepadare. Sake, kad reikia tvarkyt masina, ziuret galbut uzdegimo rites, nors ant benzino masina vaziuoja idealiai.
O beda tokia. Stovint vietoj, masinai dirbant ant laisvu staigiau duodant gazo, tachometro rodykle pirma nukrenta iki kokiu 400rpm (kartais uzgesta) ir tada tik kyla. Jei gaza duodi palaipsniui, problemos nera. Tas pats ir begejantis prie mazesniu sukiu. Tarkim vaziuoji atleides gaza ir prie 1200rpm sugalvoji, kad vel reikia begetis, staigiau paspaudi gaza - masina patrukcioja kokius du tris kartus ir pradeda traukt. Jei palaipsniui duodi gaza, viskas buna gerai. Prie didesniu sukiu, nuo mazdaug 2000 rpm, problema dingsta, galima gaza staigiai duot, masina netrukcioja. Ant benzino viskas tvarkoje. Beje, duju ryja lyg ir daugokai, vazineju daugiau uzmiesciu. Borto kompiuteris rodo 9.5ltr, o suryja 10.5 vien duju, o dar grubiai litras benzo iseina pasildymams ryte.
Dazniausiai uzgestu sankryzoje pradedant begetis, nes apsukos nukrenta, o tuo metu dar atleidineji gaza, labai lengvai uzgesta. Beje, sito nera tol kol masina nepasyla iki darbines temperaturos, bet gal delto, kad pati masina prilaiko didesnes laisvas apsukas.
Masina pirkau jau su dujomis, dokumentu deje nera, nors zmogus sake, kad turi namie, bet ale tai neberado. Sake detos jos KME.lt pries gera pusmeti. Dar kazka jis svaigo, kad reikia pasikeist purkstukus i didesnius, nes ale sitie mazi (taip jam sake dujininkai), nors dujas pajungus prie kompiuterio rodo 2.3mm prie 1bar ir sako optimal. Masina su 125kw.
Vakar ziurejau kaip imontuoti purkstukai, tai jie yra iskart uz benzino purkstuku, igrezti is virsaus. Kiek zinau optimaliausia yra sukti juos is apacios, kad butu paraleliai su benzino purkstukais?
Lauksiu jusu minciu del sitos nesamones, nes jau nezinau ka daryt. O vazineti pas dujininkus ir vis moketi pinigus uz nieka nera noro.
TomasM54B22
 

Standartinė 777 » 31 Sau 2012, 09:46

Gali buti ne teisingas purkstuku igrezimo kampas. Gal blogai supragromota. Variantu daug - reikia matiti kas rodo programa.
777
Naujokas
Naujokas
 
Pranešimai: 17
Užsiregistravo: 13 Spa 2011, 08:23

Standartinė stolnikas » 31 Sau 2012, 10:02

Na programa lyg ir viska normaliai rodo. Autokalibracija praeita, ant laisvu variklis dirba tolygiai, nesipurto. prie 3ms benzininiu purkstuku atidarymo laiko yra mazdaug 4ms duju atidarymo laikas. Dujos dirba prie 1 bar, programa rodo, kad purkstukai 2.3mm, optimalus. Road testai padaryti po kelis kartu, nieko nekeicia, juolab kad jie yra daromi prie aukstesniu apsuku, kuriose problemu ir taip nera.
Dujininkas, kuris ziurejo, sake kaip ir viskas normalu, bande jis koreguoti kreives, kol galu gale uzsipyle 6 cilindras, issoko variklio lempute ir kompas ta cilindra isvis atjunge. Uzvedus isnaujo, cilindras jau dirbo.
Man vis neduoda ramybes dujiniu purkstuku igrezimo vietos. Ar gali buti, kad jie pertoli ir staigiai spustelejus gazo, variklis isiurbia ora, bet negauna duju, ko pasekoje pridusta arba sutrukcioja? Kiek kainuotu pergrezt purkstukus i normalias vietas? ar eina normaliai uzglusinti jau isgrestas skyles? Ir kai normalus dujininkai stato dujas, kur grezia purkstukus? po kolektorium ar virsuj, salia benzininiu purkstuku?
stolnikas
Naujokas
Naujokas
 
Pranešimai: 13
Užsiregistravo: 31 Sau 2012, 08:58

Standartinė 777 » 31 Sau 2012, 12:45

Ar imanoma padariti nuotraka igrezimu?
777
Naujokas
Naujokas
 
Pranešimai: 17
Užsiregistravo: 13 Spa 2011, 08:23

Standartinė stolnikas » 31 Sau 2012, 13:01

nera kaip prieit, vos eina matyt tas vietas kur jie apskritai sugrezti. Prisegu dalies brezini, raudonai pazymejau duju purkstuku vietas.

Paveikslėlis
stolnikas
Naujokas
Naujokas
 
Pranešimai: 13
Užsiregistravo: 31 Sau 2012, 08:58

Standartinė 777 » 31 Sau 2012, 13:27

Ejgu geras kampas igrezimu - tai viskai tvarka!
777
Naujokas
Naujokas
 
Pranešimai: 17
Užsiregistravo: 13 Spa 2011, 08:23

Standartinė EGS service » 06 Vas 2012, 21:18

Pagal mane zmogus kuris nusprende montuoti duja pasirinkoto nevisai nekompetenga montuotoja. Duju sistemos sureguliavimas nera labai sudetingas dalykas zinant duju valdymo bloko galimybes ir variklio valdymo sistemos "gudrybes" . Pvz BMW varikiu valdymo sistema naudoja asihronisko ipurskimo strategija. Tai reiskia, kad staiga atidarus droselio sklende purstukams siunciami trumpi impuslai ir purkstukai ipurskia labai trumpas porcijas kuro (tai padeda geriau sumaisyti benzina su oru). Duju kompiuteriose turi buti opcija kuri filtruoja arba ignoruoja tam tikros trukmes impuslus. Reikia pasirinktri 0,8- 1 ms impulsu filtravima. Tas turi padeti isvengti auksciau aprasyta problema.
EGS service
Montavimo informacija: +370 659 71707
Remonto informacija: +370 652 27661
Sužinok montavimo kainą
EGS service
Montuotojas
Montuotojas
 
Pranešimai: 781
Užsiregistravo: 21 Sau 2010, 14:27

Standartinė stolnikas » 08 Vas 2012, 19:08

Siandien gavau OBD2 laida, pasijungiau pre kompo ir radau viena nesutapima. Kai masina dirba ant benzo, masinos kompas rodo 2.3ms purkstuku atidarymo laika. Tuo paciu metu duju kompas rodo ~3ms benzino atidarymo laika. Kodel toks nesutapimas? Jei perjungiu and duju, masinos kompas rodo ~2ms benzino purkstuku atiarymo laika, duju kompas rodo ~3ms benzino ir ~4ms duju. Jei antduju masinos kompas rodo mazesni benzino purkstuku atidarymo laika nei and benzo, vadinas gaunas perpilimas ir kompas bando adaptuotis siusdamas dar mazesnius benzino atidarymo laikus. Zodziu dideli nesutapimai. Lambda parodyma irgi skirias, ir kompas pastoviai turi adaptuotis vaziuojant vienu ar kitu kuru. Del sios priezasties kaip ir butu aisku, kodel man duju ryja gerokai daugiau nei ant benzo.
Pagrindinis klausimas, kodel gali nesutapt masinos ir duju kompu parodymai benzino purkstuku atidarymo laike?
stolnikas
Naujokas
Naujokas
 
Pranešimai: 13
Užsiregistravo: 31 Sau 2012, 08:58

Standartinė stolnikas » 08 Vas 2012, 19:10

Beje, ar ant duju kompo ta BMW "asichroniska" ipurskimo sistema gali vadintis "Microinjection type engine"? Jei taip, tai bent jau kolkas jokio efekto sio parametro keitime negavau...
stolnikas
Naujokas
Naujokas
 
Pranešimai: 13
Užsiregistravo: 31 Sau 2012, 08:58

Standartinė EGS service » 08 Vas 2012, 23:18

Taip , ta dalyka galima vadynti mikroipurskimais.Reikia nustatyti iki 1ms filtravima.
Jei efekto nera tai gali buti kad problema istikruju montavime arba valdymo blokas nesugeba tinkamai apdoruoti visa informacija. Nekarta teko matyti , kad funkcija yra bet realiai ji neveikia.
EGS service
Montavimo informacija: +370 659 71707
Remonto informacija: +370 652 27661
Sužinok montavimo kainą
EGS service
Montuotojas
Montuotojas
 
Pranešimai: 781
Užsiregistravo: 21 Sau 2010, 14:27

Standartinė stolnikas » 09 Vas 2012, 08:21

o del benzino purkstuku atidarymo laiko nesutapimu? ar tai gali but normalu, kad ~20% skirtingai rodo abu kompai? Ar sita dalyka galima pilnai sutvarkyti?
stolnikas
Naujokas
Naujokas
 
Pranešimai: 13
Užsiregistravo: 31 Sau 2012, 08:58

Standartinė EGS service » 09 Vas 2012, 10:07

Beveik visi duju valdymo blokai mato siek tiek kitoki ipurskimo trukmes impulsa. Teoriskai tai nera gerai, bet realiai , jei mes matom "neteisinga" ipurskimo trukme bet atliekam visas korekcijas atsizvelgiant butent i ta laika , tai toki reguliavimo buda galima laikyti teisingu.
Jei turite OBD skeneri , jums reiketu sudaryti duju zemelapi taip , kad adaptacijos reiksmes butu kuo arciau nulio.
EGS service
Montavimo informacija: +370 659 71707
Remonto informacija: +370 652 27661
Sužinok montavimo kainą
EGS service
Montuotojas
Montuotojas
 
Pranešimai: 781
Užsiregistravo: 21 Sau 2010, 14:27

Standartinė stolnikas » 27 Vas 2012, 12:25

Atnaujinsiu. Del misinio problemas issprende alkuninio veleno daviklio pakeitimas (bent jau benzino kompas adaptacijos reiksmes dabar rodo tokias, kurios labai arti nulio). Taciau liko problema del pridusimo staigiai spustelejus gaza. Pastebejau dar viena dalyka: vaziuoji ant 2000rpm, atleidi gaza, isijungia cut-off, duju kompas nebemato benzino ipurskimo laiku (jie lygus 0) ir atjungia duju padavima. Taciau per OBD pasijungus benzino kompa, jis rodo, kad tuo metu jis ipurskineja ~1ms benzino (letejant ant begio). O praktiskai yra taip: atleidi gaza, leteji, staigiai spusteli gaza, masina staigiai soka, sutrukcioja stipriai ir tada vos ne vos pradeda begetis. Vaziuojant ant benzino sito nera.
Dar vienas dalykas, stebint dujini kompa ir staigiai spustelejus gaza, jis kazkodel mato, kad benzino purkstukai staiga i du cilindrus pila daug benzo, o likusius cilindrus prisuka (sumazina padavima, bent jau taip rodo programa). Tuo metu ir ivyksta tas prigesimas.
Ar galima kazkaip padaryti, jog duju kompas niekada nedarytu cut-off? Ta prasme net atleidus gaza ir riedant ant pavaros duju kompas darytu tarkim kokius 1.2ms ipurskimus?
stolnikas
Naujokas
Naujokas
 
Pranešimai: 13
Užsiregistravo: 31 Sau 2012, 08:58

Standartinė stolnikas » 27 Kov 2012, 08:21

Problemos tebeegzistuoja. Buvo pakeistas alkuninio daviklis, tepalo alsuoklis. Misinio sureguliuoti neina, vaziuojant vienu rezimu perliesas, kitu perriebus ir atvirksciai. Klausimas: ar reduktoriaus temperatura turi itakos misiniui? Pastebejau, kad jis pas manes isyla iki 50-60 laipsniu uzmiestyje ir ~70 laipsniu mieste. Ar neturetu buti 90 visur? Kokios dazniausios montavimo klaidos neisildo reduktoriaus?
stolnikas
Naujokas
Naujokas
 
Pranešimai: 13
Užsiregistravo: 31 Sau 2012, 08:58

Standartinė EGS service » 29 Kov 2012, 08:33

Duju valdymo programoje inestos papildomos korekcijos pagal reduktoriaus bei duju purkštuku temperatūra. Reduktoriaus T nelabai svarbi ir korekcijos nelabai stiprios bet ipurskimo trukmei šiokia tokia itaka visgi turi. Darbine reduktoriaus temp nuo 50-100. Temperatura negali islikti stabili del skirtingu kiekio praeinanciu per ji duju, kurios atsaldo reduktoriu.
EGS service
Montavimo informacija: +370 659 71707
Remonto informacija: +370 652 27661
Sužinok montavimo kainą
EGS service
Montuotojas
Montuotojas
 
Pranešimai: 781
Užsiregistravo: 21 Sau 2010, 14:27

Kitas

Grįžti į Bmw

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias

cron
Dujų įranga